Petras Värld av Utmaningar

Drömmar om La Fayette!

Publicerad 2014-02-07 16:52:00 i Februari 2014,

Nu har jag bloggat i en vecka och det är helt galet roligt. Sedan blir man ju lite skraj när man hittar sidan för statistik och ser att det är så många som läser, för vad är det jag skriver egentligen? I vanliga fall så brukar jag alltid vilja fundera lite över en text innan jag släpper den, men här seglar meningarna ut i det fria på en gång. Men jag skriver ju för mig själv och det är det viktigaste. Jag ska verkligen klara den här utmaningen! Men det är en tung uppförsbacke för både på jobbet och i vänskapskretsen finns många "shopoholics" som trampar runt i vårens inkomna pasteller redan.

Men en regnig fredag som den här kan jag bara drömma mig bort till shoppingpalatset "Galeries Lafayette i Paris" där vi var i september. Som att sväva på moln! Trevlig helg! 359 Dagar kvar!


 
 
 

 

 

 

 
 

Kommentarer

Postat av: Anita

Publicerad 2014-02-07 20:46:32

Var du där inne? Handlade du någonting?

Svar: Jag klämde fingret i en leksaksbil på våningsplan 9, sedan gick vi ut igen. Ingen shopping vad jag kommer ihåg. Men det var härlig att bara titta.
Petras Värld av Utmaningar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petras Värld av Utmaningar

Jag, Petra Christensen, är småbarnsmamman som älskar att bygga med ord, gå på loppis och blir berusad av att gå in i en Odd Mollybutik. Hjärtat klappar dock främst för de äldre kollektionerna. Att renovera gamla möbler och att plantera tantrosa Mårbackapelargoner ligger också på toppen av min lista och nej, jag missar inga avsnitt an Ernst, även om barfotafötter är något av det värsta jag vet... Här är mitt liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela