Petras Värld av Utmaningar

Min Vuitton Dröm Blev Sann!

Publicerad 2014-04-10 20:28:22 i Februari 2014,

Det kom ett paket med posten idag. Någonting bara till mig. En vinst som får mig att sväva lite på moln!
En alldeles egen Louis Vuitton Petite Noé.

Vuitton Love

Men någon har visst redan försökt att erövra den märker jag. Att förvara en späckhuggare i den här är dock alldeles förbjudet. Jag får nog köpa en annan väska till Frej så att han också kan bära runt på saker och packa upp och ner prylar för det här går ju inte:

 

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2014-04-11 07:52:30

Späckhuggare... Varför inte?? ;)

Svar: Exakt. Tror att jag fick med mig en liten koala i väskan istället idag. Det fungerar det också :)
Petras Värld av Utmaningar

Postat av: denice

Publicerad 2014-04-11 14:53:11

så fin!! vad roligt att få vinna ett sådant fint pris! :))

Svar: Ja, jättekul! Tack snälla!
Petras Värld av Utmaningar

Postat av: Birgitta

Publicerad 2014-04-11 22:06:12

Grattis till fina väskan! Tänk att ibland så har man lite tur. Vann själv ett par simglasögon från Scooby Doo när jag var liten :)

Svar: Tack! Haha kul! Simglasögon är bra grejer!
Petras Värld av Utmaningar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petras Värld av Utmaningar

Jag, Petra Christensen, är småbarnsmamman som älskar att bygga med ord, gå på loppis och blir berusad av att gå in i en Odd Mollybutik. Hjärtat klappar dock främst för de äldre kollektionerna. Att renovera gamla möbler och att plantera tantrosa Mårbackapelargoner ligger också på toppen av min lista och nej, jag missar inga avsnitt an Ernst, även om barfotafötter är något av det värsta jag vet... Här är mitt liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela