Petras Värld av Utmaningar

"Rethinker" - NÄHÄ, inte jag

Publicerad 2014-02-03 16:16:00 i Februari 2014,

Kanske skulle man ta sig en ny funderare på vad det är jag har gett mig in på när man ser den här supersöta sockervaddsblusen som av ett hån till mig (kan man tro) är döpt till ”rethinker”.

http://oddmolly.se/new_arrivals/rethinker-ss-lite_-chalk

LOVE IT!

Men icke. Look Look, but NO hands. Lägg den inte i varukorgen!! Lägg den inte i varukorgen!! Lägg den inte i varuko…

Jag måste helt enkelt hitta inspiration någon annanstans och jag tror att posten kom med en överraskning idag som kan få mig på andra tankar. Så den som vill får höra imorgon, för nu ska jag grotta ner mig i något vackert, äkta och alldeles alldeles underbart...

363 dagar kvar! BARA

Kommentarer

Postat av: Mirre Syr

Publicerad 2014-02-06 08:00:25

Underbart söt och så enkel att sy själv! ;)
Ett tips är att kolla in på gardinavdelningarna i tygaffärer för där kan man hitta nästan exakt likadan tyger som i denna blusen!

Svar: Tack! Du är en stjärna! :) Det ska jag absolut göra.
Petras Värld av Utmaningar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petras Värld av Utmaningar

Jag, Petra Christensen, är småbarnsmamman som älskar att bygga med ord, gå på loppis och blir berusad av att gå in i en Odd Mollybutik. Hjärtat klappar dock främst för de äldre kollektionerna. Att renovera gamla möbler och att plantera tantrosa Mårbackapelargoner ligger också på toppen av min lista och nej, jag missar inga avsnitt an Ernst, även om barfotafötter är något av det värsta jag vet... Här är mitt liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela