Petras Värld av Utmaningar

En krage som två hängtuttar!

Publicerad 2014-03-04 20:14:17 i Mars 2014, Sy,

Nä. Kragen ser ut som två hängtuttar. Så kan man ju inte ha det. Dessutom tror jag att jag får ha ett annat material som är lättare att sy i än trikå för det bubblar sig. Många är fällorna på vägen och jag tycks trampa i dem alla, men det är väl så man lär sig. Just nu känns det som att fällorna får vara hur många de vill. Jag ska fram ändå. Kanske borde jag även sätta en tidsgräns på när klänningen ska vara klar, för då blir man mera angelägen att det händer saker. I alla fall jag. Den 19:e mars är en helt vanlig onsdag och då ska klänningen sitta på. That’s it! Det är ju massor med dagar tills dess så det måste jag ju hinna.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Petras Värld av Utmaningar

Jag, Petra Christensen, är småbarnsmamman som älskar att bygga med ord, gå på loppis och blir berusad av att gå in i en Odd Mollybutik. Hjärtat klappar dock främst för de äldre kollektionerna. Att renovera gamla möbler och att plantera tantrosa Mårbackapelargoner ligger också på toppen av min lista och nej, jag missar inga avsnitt an Ernst, även om barfotafötter är något av det värsta jag vet... Här är mitt liv!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela